Monday, December 29, 2008

Si Tegak yg Hodoh..

Selain dr laman sesawang friendster untuk mendapat kenalan baru atau kawan baru atau boleh juge mendapat cewek or cowok...ak juge ade memiliki akaun di laman yang seumpama dengannya iaitu tagged..akibat terpengaruh dr rakan sebaya cik B..

Disebabkan adenye tagged dan meletakkan pic ak yg agak anggun di profile..ak pn menerima message dr seseorg yg menggunakan wajah bukan sebenar milik seorang mat salleh dan dia bergelar Black M tetapi bercakap dalam bahasa melayu...

Menurut firasat aku, budak ni mesti seseorang yang berbangsa melayu yg berkulit gelap atau dalam bahasa jawanya ialah ireng..maka, dgn kulit yg sedemikian rupa menyebabkan die ni tiada keyakinan terhadap diri sendiri yg merasakan dirinya patut bunuh diri dan tak wujud dalam dunia ni kerana memiliki wajah yg tak menarik untuk mengorat gadis2 dan menyebabkan orang awam akan mendapat penyakit mata berdarah apabila melihat wajahnya..ini mendorong dia untuk menggunakan wajah2 kacak pemain bola atau pelakon sinetron dari benua yang lain untuk menarik perhatian gadis2 yang kononnya akan mendapat pakwe org putih atau paling kurang pon pan asian pon boleh...

The first message is "u open minded x?".. Haa..ak paling kurang gemar dengar soalan yg sebegini rupa...sbb ak tau apakah nawaitu sebenar mamat hodoh ni...Ak segera reply "nk citer lucah ke ni"...dgn pantas die jwb "a,ah..kalo xnk xpe"..ak jwb of course la xnk...die tnye kembali "kenape? xminat or xreti"..ak reply lg "xminat n xreti"...dgn slumbernye si hodoh mereply "ala xreti nnt ley reti ckit2...jom la...klu malu kte xyh tnjk muke...nk tgk btg sy??" Ak pn lyn lg "kalo nk tgk awk nk bg tgk cmne?"...YM la die kate.. Ak pn bg la email yg ak guna utk login tagged dan hanya ade sorang je dlm ymlist ak..2 pn mamat afrika dari tagged juga yg mungkin gersang juga dan ingin mencari wanita2 malaysia sebagai teman hidup..kembali pada si hodoh..ak seram juga kalo die bg btol2 btg die tu..tetapi ak tiada webcam..trus die kate "cmne nk tgk btg i tegak kalo i x stim...bg la pic u yg freehair n terdedah2"
Huh~ kepale hoho ko..budak ini...sudah rosak..kesian mak bapak nya...mempunyai anak kurang pendidikan atau ajaran.. lebey baek dpt ank downsindrom dr ank begini ak rase..sekurangnya mereka ni lebih duduk diam dan x pndai berYM mungkin..

Ape yang ak cuba sampaikan..bukan si hodoh ni je yg berperangai begini..masih ramai lagi yang lebih hodoh dan ugly yang terlebih open minded di luar sana...susah untuk mencari insan2 yg baik di alam siber..mungkin kerana org baik x berYM kot..

Jadi, apakah yang sebenarnya berlaku pada otak mereka..tiadakah benda lain yang lebih menarik untuk di chatkan...ak rse masih byk lagi topik2 yang hangat boleh di chatkan seperti masalah ekonomi merundum ke, bukit antarabangsa ke kemangkatan yang dipertuan negerisembilan ke dan lain2..kenape perlu ke arah stim, gersang dan tegak..

haih~ ini mungkin juga disebabkan banyak dikalangan para gadis yang serupa dgn mereka yang melayan kehendak mereka dan menyebabkn si hodoh ni merasa teruja untuk mencuba pada semua gadis yang dirasakan boleh menaikkan nafsunya dan menegakkan ape2 yang leh tegak untuk melayan nafsu mereka..tidakkah mereka merasa berdosa atau merasa diri seperti org yang jahat atau kurang pedoman atau gila sex apabila berbicara mengenai hal2 sebegitu(sbb die x rase la die ley bercerita pasal hal tu)..

Sepatutnya chating digunakan untuk menambah kenalan dari pelbagai negeri atau negara di setiap pelusuk dunia untuk bertukar2 pendapat atau sebagai teman beborak hal2 semasa (tidak semestinya ilmiah), bergurao senda dan bergosip tentang artis2..bkn untuk melepaskan nafsu..pada ak la kan...jadi mmg betul kate pepatah, rambut same hitam tapi hati lain2...(ade kene mengenakan?)

Susah untuk ak mendapatkan jawapan..sbb otak mereka sidah biol mungkin..tiada benda lain yang difikirkan selain sex atau tegak..mungkin bg mereka, mane tau kot2 selepas berYM, berwebcam pula dan seterusnya akan menjadi reality pula..kn...

Bg aku..xperlu la dilayan apabila berkenalan dengan orang2 begini..rosak akhlak...x membawa kepada ke arah kebaikan pon..(geli dowh nk lyn)..
Jadi..renung2kn dan selamat beramal..

3 comments:

Siti Sifir said...

orang baik x YM? sangat la aurta cik A oit..

Anggunism said...

haha...org baik YM tp xjumpe kot..yg jumpe mesti yg biol..

Siti Sifir said...

aku baik dan aku jumpa? wink wink. hahah.